nedelja, 29. april 2012

Škatle


Pozdravljene

Po dolgem času mi je spet uspelo narediti škatle. Naročnica je želela eno točno takšno, kot je videla na mojem blogu, drugo pa malo drugačno vendar sta morali biti enake barve. Za moškega pa ni imela nobenih želja tako je nastala klasična modra in karo.




Ko pa sem želela narediti rožice na zalogo sta se mi pa zlomila dva luknjača!!! Živ obup sem raje kar odnehala predno uničim še kaj. Škoda je le to, da sta oba luknjača iste rožice samo drugačne velikosti, pa še všeč sta mi bila.
Mali se je prav odlomil, srednjemu pa je notri nekaj počilo. Tako mi je ostal samo veliki. Ah, bo že.


  Želim vam prijetno in sončno nedeljo.

Adijo.
 

12 komentarjev:

  1. Karmen, čudovite škatlice so nastale! Mislim pa, da je te dni gospod Murfy na pohodu. Tudi meni sta se v zadnjem tednu pokvarila tako pašta mašina kot tudi extruder. Ravno par dni pred mojo prvo stojnico. Imam le to srečo, da je moj oči MacGiver in je vse popravil:) Mogoče se dasta tudi luknjača popravit?:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, to pa je smola! Vso srečo ti želim jutri na tvoji prvi stojnici!
    MacGiver bi marsikomu prišel prav.
    Lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Karmen, škatlice so tako natančno izdelane, da jih je res veselje pogledati. Zdaj sem se zavedla, da se ti sploh nisem zahvalila za krasnega velikonočnega piščančka. zelo me je razveselil in prosim predaj zahvalo tudi tvoji punci.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušne škatlice. S štancami pa tudi jaz nimam sreče. Pred dnevi sem se celo uspela malo poškodovati z eno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne škatle!
    No, meni se pa zadnji teden nohti lomijo na bizaren način - ti so pa moje "orodje" ;) Očitno je res nekaj v zraku.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe škatle so ti ratale. Ja točno te štance sem pa tudi jaz že uničila, sicer krogce, ampak kaj čmo ... bljše malo tanjše rezat pa pol dalj ostanejo. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Škatle super, še posebaj mala vijola :) za štance pa res škoda, a se zgodi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, škoda za luknjače. Škatle pa so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite škatlice, kar pritegnejo pogled nase!
    Uf, ko poči kak ljubi luknjač je pa meni tudi hudo.
    LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj ti luknjači, se mi zdi, da je malce trši papir, pa so že težave. Škatlica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  11. Žal mi je za tvoja luknjača, še posebno je neumno, da se ti zlomita 2 hkrati. Škatlice pa zgledajo super.

    OdgovoriIzbriši
  12. Naredila si krasni škatli. Škoda za luknjača in hvala za tvoj obisk na blogu ♥
    Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.