nedelja, 17. junij 2012

Fimo masa

En lep sončen pozdrav vsem!


Danes bom še bolj kratka kot ponavadi, ker mi vsekakor primanjkuje časa za objavljanje.
Končno vam lahko pokažem moj izdelek iz fimo mase. Mislim, da mi je kar uspelo. No, v bistvu sta dva izdelka prstan in verižica.


Lepo preživite preostanek nedelje in lep začetek delovnega tedna vam želim.

Adijo

7 komentarjev:

  1. Čudovita ogrlica in prstanček, prav lep komplet. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. waw...lepa je. Tako bi imela tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep kompletek, čisto v morskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatičen in všečen izdelek oz. izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja bravo, no! Da še najdeš čas za kaj takega.
    Na prvi pogled je videti, kot da je narejena iz špasnih gumbkov.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito! Barve so mi zelo, zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.