četrtek, 6. september 2012

Bombonček

Pozdravljene

Danes sem nabavila par stvari zase in si nisem mogla kaj, da ne bi še kaj za vas. Torej, če katera želi ta bombonček samo napišite komentar in to je to. Žrebala bom 16.09.2012.


Adijo

11 komentarjev:

  1. Hvala,ker si prva moja "ČLANICA",to je častno mesto in ima posebno vrednost,se pa tudi postavim v vrsto za tvoj bombonček,ki je super,lep konec edna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se tudi postavljam v vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  3. oooooo tudi jaz se rada sladkam. tvoj blog zelo rada obiščem, saj nam vedno pričaraš kaj novega. hvala za priložnost. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo rada pridem pogledat tvoje umetnine, če že deliš sladkarije, se pa postavljam v vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, to pa je lepo presenečenje in super bonbonček, ki bi ga z veseljem imela, tako, da bom tudi jaz probala s srečo :)

    Hvala še 1x za možnost dobiti bonbonček, tebi pa še veliko ustvarjalnih trenutkov :)

    Pozdrav,
    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja kok si pa ti prijazna, da tudi za nas kdaj kaj kupiš :D
    Lep bombonček =)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz se prijavljam na bombonček. Zelo lepo od tebe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako zelo sem sladkosneda in se seveda prijavljam.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.