nedelja, 7. oktober 2012

Vabilo

Pozdravljene


Spet je leto naokrog in napraviti sem morala vabila za mojo princesko. Strašno so ji všeč punčke Monster High torej sem napravila vabila v njihovem stilu. Punčke so sicer male pošasti zato so vabila – jaz pravim čudna. Toda takšna je bila želja in navdušena je nad njimi.




Želim vam lep začetek tedna.
 
Adijo

7 komentarjev:

  1. Karmen, to je pa prav fenomenalno. Medtem ko si ti izdelovala ta vabila, sem jaz pekla piškote v obliki mrtvaških glav. Za navdih mi je bil mojster tesar, ki je pri nas postavljal predelno steno. Ves potetoviran in preboden. MOja mala hčerka je čisto nora nanj. Hm, tudi ona je malo čudna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nič niso čudna, prav moderna so. Meni so tele lobanje s trepalnicami in mašnico prav simpatične. In, če so hčerki všeč-kaj češ boljšega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav je, da ima vabila kot si jih želi in krasno si jih naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. O meni se zdijo prav prisrčna. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj češ, verjetno mi z leti postajamo bolj čudni :-))) Super so in verjamem, da si ji všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se vabila zdijo čudovita!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Glavno da so njej všeč. Luštna so! Tudi mene kmalu čaka nekaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.