sobota, 25. januar 2014

Končno


Pozdravljene

Končno mi je uspela prva objava letos. Kriza ni kaj. Sicer nisem naredila nič posebnega.
 
Ko sem videla tole opico pri Craft Passion sem jo mogla nujno naredit.



Nastale so tudi tri verižice, tisto pisano je naredila Erika.



Želim vam lep snežni dan.
Adijo

9 komentarjev:

  1. Opica je fenomenalna. Takoj sem šla še pogledat, kako se naredi in morda bom enkrat tudi sama poskusila. Zaenkrat bom pa tvojo občudovala. Bravo. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna opica. Prava mala frajerka je!.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale opica pa je res faca :-) Super je. Tudi verižice so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, tale me pa spominja na otroške dni, ko so bile popularne plišaste opice.
    Nikakor se ne morem spomniti kako smo jih imenovali??? Buu kako me to jezi!
    No skratka tvoja je super. Tudi ogrlice so lepe.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo pa sem se spomnila kako ji je bilo ime "opica Vali" :D
    papa

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo kako fina opica in ogrlice so tudi luštne. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako dobra opica. Hvala za navodila :) Bo treb sprobat...

    OdgovoriIzbriši
  8. Super opica, dodelila sem ti nagradico, pokukaj k meni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Opica roma takoj v mapo naredi me :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.