nedelja, 9. marec 2014

Za nečakinjo


Pozdravljene

Moja prva škatlica »vizitka« je nastala za mojo nečakinjo. Ko jo je dobila je bila zelo vesela, tako da mi je kar uspela, ima tudi prostor kamor smo ji dali denar.



In še ena kuverta.


 
Imejte lepo sončno nedeljo in uživajte na sončku!!!
Adijo

9 komentarjev:

  1. Zelo lepo si naredila in verjamem, da jo je bila nečakinja vesela.
    Tudi ti uživaj na sončku:)
    Lp Danicca

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je zelo všeč. Takih škatlic pa še nisem probala delat, so pa zelo elegantne. Nekaj posebnega. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo škatlico presenečenja si naredila. Tudi kuverta mi je všeč. Preprosto in lepo je okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super darilce in ravno prav okrašeno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna škatlica presenečenja, zelo lepa izdelana!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa škatlica presenečenja, všeč mi je tudi, kako si okrasila kuverto.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušna rozasta škatlica. Le kdo bi je ne bil vesel.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo škatlico si naredila in prav vsi detajli so mi všeč :-))
    Lepe praznike ti želim!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.