ponedeljek, 5. marec 2018

Materinski dan

Pozdravljene

Tokratna tema pri Craftalnici je MATERINSKI DAN, ker sem darilo za mojo mami že naredila vam ga z veseljem pokažem.
Vizitka in broška.





 Želim vam lep in ne preveč zasnežen teden.

Adijo

7 komentarjev:

  1. Svetovna broška. Tole vrtnico imam tudi jaz ogledano že nekaj časa, pa še ni prišla do realizacije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa broška, prav tako pa tudi voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnica je zelo lepa, broška pa naravnost osupljiva. Res si se lepo potrudila za mami.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je tvoja voščilnica za mamo, še lepša pa je broška :-)) Izelava broške je zelo zanimiva in prav simpatičen izgled ima z zadrgo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo, da si uskladila voščilnici in broško! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna broška iz zadrge in lepa voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje z velikim veseljem jih prebiram.